Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

Kampaň webu Deník.cz v regionálním nářečí

23.7.2021
Zpravodajský web Deník.cz vsadil v nové kampani na spojení celostátního zpravodajství překládaného do regionálního nářečí. A podpořil tím tak jedinečnost značky Deník – spojení celostátnosti i regionálnosti. Zazní plzenština nebo brněnský hantec.

„I za hranice regionu.“ Tak zní motto nové dlouhodobé kampaně zpravodajského webu Deník.cz, patřícího do portfolia skupiny VLTAVA LABE MEDIA a.s. (dále jen „VLM“), která tím klade důraz na unikátní spojení celostátního a regionálního zpravodajství, jenž pod značkou Deník, Deník.cz a Deník Extra vydává VLM jako jediná na mediálním trhu.

„Naší hlavní doménou samozřejmě je regionální zpravodajství. Deník.cz ale není zdaleka jen o místních zprávách. Přinášíme unikátní mix článků z mnoha úrovní a oblastí. Chceme čtenářům umožnit, aby se s Deník.cz mohli vydat i za hranice svého regionu,“ upřesňuje Roman Gallo, ředitel redakcí Deníku.

A právě toto jedinečné spojení vedlo ke vzniku kampaně na Deník.cz, která titulky článků vybraných celostátních i regionálních témat přenáší do regionálního nářečí. Online čtenáři Deník.cz se tak setkají s brněnským hantecem nebo plzeňským či ostravským dialektem. Cílem je ukázat rozmanitost a různorodost české země, která je ve zpravodajství na Deník.cz denně popisována. Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Symbio.

„Chceme našim čtenářům připomenout, že pokud čtou web Deník.cz, tak mohou být v obraze nejenom o dění z místa jejich bydliště, z jejich regionu, ale také o dění z celé naší republiky. Proto nám překlad zpráv do regionálního nářečí přišel zajímavý a v některých případech i úsměvný. Věříme, že za použití takovéto nadsázky prolomíme ledy v podobě Deníku jakožto pouze regionálního denního tisku,“ popisuje smysl kampaně Jitka Peroutková, manažerka marketingu značky Deník.

I za hranice regionuI za hranice regionuZdroj: VLTAVA LABE MEDIA

Nově tak vybrané články ponesou názvy jako:

Na Karlovym mostě graffiti nebo cypoviny? Synek se radši bonznul sam

nebo Levandula sajtny z Oceánie: Jak dohrnót do Tokia? V flugcojku s fišlama

Obsah přenášený do regionálního nářečí graficky dokreslují regionální motivy a v podobě audiovizuální pak odpovídající folklorní hudba například v podání cimbálu.

Zpravodajský web Deník.cz publikuje každý den více než 700 zpráv ze všech regionů Čech, Moravy a Slezska. Jako jediné médium v České republice má Deník redaktora a editora v každém okrese a disponuje tak nejrozsáhlejší sítí profesionálních novinářů v zemi.

Deník.cz se řadí mezi nejnavštěvovanějších zpravodajské servery českého internetu. Podle dat Netmonitoru jej v posledních měsících navštěvuje více než čtyři miliony unikátních uživatelů.

#IZAHRANICEREGIONU #UMIMEVTOMPLAVAT