„I za hranice regionu.“ Tak zní motto nové dlouhodobé kampaně zpravodajského webu Deník.cz, patřícího do portfolia skupiny VLTAVA LABE MEDIA a.s. (dále jen „VLM“), která tím klade důraz na unikátní spojení celostátního a regionálního zpravodajství, jenž pod značkou Deník, Deník.cz a Deník Extra vydává VLM jako jediná na mediálním trhu.
„Naší hlavní doménou samozřejmě je regionální zpravodajství. Deník.cz ale není zdaleka jen o místních zprávách. Přinášíme unikátní mix článků z mnoha úrovní a oblastí. Chceme čtenářům umožnit, aby se s Deník.cz mohli vydat i za hranice svého regionu,“ upřesňuje Roman Gallo, ředitel redakcí Deníku.
A právě toto jedinečné spojení vedlo ke vzniku kampaně na Deník.cz, která titulky článků vybraných celostátních i regionálních témat přenáší do regionálního nářečí. Online čtenáři Deník.cz se tak setkají s brněnským hantecem nebo plzeňským či ostravským dialektem. Cílem je ukázat rozmanitost a různorodost české země, která je ve zpravodajství na Deník.cz denně popisována. Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Symbio.
„Chceme našim čtenářům připomenout, že pokud čtou web Deník.cz, tak mohou být v obraze nejenom o dění z místa jejich bydliště, z jejich regionu, ale také o dění z celé naší republiky. Proto nám překlad zpráv do regionálního nářečí přišel zajímavý a v některých případech i úsměvný. Věříme, že za použití takovéto nadsázky prolomíme ledy v podobě Deníku jakožto pouze regionálního denního tisku,“ popisuje smysl kampaně Jitka Peroutková, manažerka marketingu značky Deník.
I za hranice regionu
Nově tak vybrané články ponesou názvy jako:
Na Karlovym mostě graffiti nebo cypoviny? Synek se radši bonznul sam
nebo Levandula sajtny z Oceánie: Jak dohrnót do Tokia? V flugcojku s fišlama
Obsah přenášený do regionálního nářečí graficky dokreslují regionální motivy a v podobě audiovizuální pak odpovídající folklorní hudba například v podání cimbálu.
Zpravodajský web Deník.cz publikuje každý den více než 700 zpráv ze všech regionů Čech, Moravy a Slezska. Jako jediné médium v České republice má Deník redaktora a editora v každém okrese a disponuje tak nejrozsáhlejší sítí profesionálních novinářů v zemi.
Deník.cz se řadí mezi nejnavštěvovanějších zpravodajské servery českého internetu. Podle dat Netmonitoru jej v posledních měsících navštěvuje více než čtyři miliony unikátních uživatelů.
#IZAHRANICEREGIONU #UMIMEVTOMPLAVAT