Téměř tisíc distribučních pytlů je instalováno po Praze a nejbližším okolí na sloupech tramvajového vedení, na telefonních budkách, na lavičkách, na nádražích a na mnoha dalších místech. Pražané si tak mohou v kteroukoli denní dobu po vhození deseti korun do kasičky vzít svůj výtisk Pražského deníku.
Pražský deník je distribuován také pomocí kamelotů v ranních hodinách ve vybraných stanicích pražského metra. V některých stanicích také probíhá reklamní distribuce zdarma, ale i ta postupně přejde v klasický prodej.
Přestože se noviny distribuují novými kanály, vzrostl prodej i na klasických prodejních místech. Čtenáři si mohou také vyzkoušet testovací předplatné na 14 dnů zdarma. To si již objednali stovky zájemců. Do konce května obdrží všichni Pražané do svých schránek speciální propagační vydání Pražského deníku.
Výrazně již vzrostl zájem inzerentů o Pražský deník a v důsledku toho inzertní objem.
„Přes počáteční překvapení se plastové pytle staly oblíbeným distribučním místem Pražanů. První den lidé odebírali z pytlů Pražský deník velmi opatrně, ale den ode dne se s touto metodou více sžívali. Počet kusů novin, které zůstávají v distribučních pytlích, nepřesahuje 25 % v průměru, přestože zatím nejsou všechny ještě optimálně rozmístěny a pozice se budou postupně měnit a usazovat. V souvislosti s distribučními pytli se objevilo vandalství a v současné době evidujeme několik desítek zničených pytlů a kasiček, které hned nahrazujeme novými. Obávali jsme se nicméně, že škody mohou být větší." uvedl k novému distribučnímu kanálu generální ředitel VLP Michal Klíma.
Pražský deník se čtenářům líbí. Kladné ohlasy od čtenářů nemáme jen z Prahy, ale i z regionů, kde Deníky prošly zatím jen částečnou změnou layoutu. Podle nich se Deník lépe čte, působí vzdušněji a moderněji a oceňují servisní charakter novin. S pozitivními reakcemi se setkáváme i na sociálních sítích.
Jiří Gono: „Gratuluji k zajímavé kampani. Pytel jsem dnes zaznamenal na Vysočanské, ale neměl jsem drobné. Příště vyzkouším. Uvidíme, zda u nás bude fungovat to, co funguje jinde."
Leona Daňková: „Mně se distribuce líbí. Viděla jsem to před lety ve Vídni pro víkendové noviny a fungovalo to."
Marcel Záděra: „Dobrý den… výborný nápad koupit si deník na zastávce tramvaje… je čtivější… děkuji… skvělý nápad… díky…"
„S novým Pražským deníkem jsme nezměnili jen obsah a layout, ale přišli jsme i s novou metodou prodeje. Potvrzuje to, že i velké vydavatelství může přijít s něčím v zásadě revolučním. Navíc je to i takový sociální experiment české společnosti, jak jsme na tom s poctivostí. A ukazuje se, že to s námi ještě není tak špatné," řekl ředitel redakcí Roman Gallo.
„Registrujeme i zvýšený zájem o inzerci v Pražském deníku. Hned první den jsme museli navýšit počet stran, abychom čtenářům nepředkládali jen inzerci, a na začátku května už můžeme říci, že na tento měsíc máme splněný plán, který byl pro projekt stanoven," řekl Michal Klíma.
Relaunch Pražského deníku je podpořen reklamní kampaní, jak v outdooru, tak i rozhlasovou kampaní a sponzoringem na ČT a TV Prima. Maskot Pražského deníku Pan Deník je průvodcem nové rubriky Celebrity s Panem Deníkem v Top Star magazínu TV Prima. Potkat se s tímto maskotem můžete také v ulicích Prahy a to u Kiss Patrol, které s novinami rozdávají i ranní kávu.