Mediální skupina VLTAVA LABE MEDIA (dále jen „VLM“) navazuje na nedávné změny ve vedení společnosti, v rámci kterých došlo k přerozdělení kompetencí jednotlivých členů představenstva, a upravuje řízení centrálního obchodu.
„Změna ve složení představenstva VLM s sebou logicky přinesla přerozdělení odpovědností jeho členů za jednotlivé části skupiny a novou strategii. V ní, vedle classifieds a distribuce, klademe důraz především na zpravodajský a nezpravodajský obsah. I proto ve stejné logice měníme zodpovědnosti za části současného týmu centrálního obchodu, kdy týmy magazínových brandů a tým Deníku budou reportovat odpovědným členům představenstva,“ uvedl Vít Nantl, předseda představenstva a generální ředitel VLM.
Nově tak budou za jednotlivé týmy centrálního obchodu skupiny zodpovídat Jitka Afsahi, členka představenstva zodpovědná za nezpravodajský obsah, marketing, customer care a distribuci, která povede obchod magazínových značek a Petr Marek, člen představenstva zodpovědný za zpravodajský obsah pod značkou Deník a tiskárny, který povede tým centrálního obchodu Deníku. Tým online obchodu povede František Olbert, stávající ředitel regionálního obchodu VLM, který bude i nadále reportovat celému představenstvu.
„František Olbert je zkušený obchodní manažer, který se oblasti online obchodu věnuje již mnoho let v rámci vedení obchodních regionálních týmů VLM. Vzhledem k tomu, že i v regionech dosahujeme výrazných nárůstů v přímém online obchodě a je pro nás neodmyslitelnou součástí celkové obchodní strategie, chceme, aby právě tato oblast byla do budoucna řízena a koordinována za celou firmu z jednoho místa,“ dodal Nantl.
Současná ředitelka centrálního a agenturního obchodu Jitka Beranová na konci července skupinu opouští.