Vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA (dále jen „VLM“) spustí v týdnu od 8. do 14. listopadu 2021 podzimní verzi jedinečné akce s názvem Deník Nákupní týden.
Akce umožňuje obchodním partnerům podpořit prodej svých služeb nebo produktů, a to formou výhodných slevových nabídek, které jsou ve formě kuponů zveřejněny ve všech 70 vydání Deníku a Deníku Extra, v magazínu Deník Bydlení, v časopisech Překvapení, TV mini, TV star, Týdeník Květy, Vlasta a v aplikaci Bon. Díky tomu mohou oslovit až 5 milionů potenciálních zákazníků.
Čtenáři vybraných titulů tak mají možnost získat slevové kupony nebo kódy na výhodné nákupy ve vybraných kamenných prodejnách a e-shopech po celé České republice. Kupony jsou k dispozici také online na webu Nákupního týdne: nakupy.denik.cz.
Vizuál k nákupnímu týdnu
„Nákupní týden je na trhu již třetím rokem a každoročně se zvyšující počet zapojených partnerů nám neustále potvrzuje, že právě takovýto event s regionálním cílením na trhu chyběl a že v něm má smysl pokračovat. Oproti loňským ročníkům jsme navíc na jaře nabídku kuponů do kamenných prodejen rozšířili také o kupony do e-shopů, což se nám velmi osvědčilo především v době, kdy naši čtenáři mohli nakupovat výhodněji i z pohodlí domova a tím tak podpořili byznys našich partnerů v té nelehké době,“ uvedl k akci Petr Marek, člen představenstava VLM zodpovědný za aktivity Deníku.
Akce se koná dvakrát ročně - na jaře a na podzim.