Vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA (dále jen „VLM“) představí začátkem dubna novou slevovou akci Deník slevový týden, v rámci které budou mít čtenáři Deníku možnost uplatnit slevy na své nákupy v partnerských obchodech daného okresu, a to po dobu jednoho týdne v rámci celé České republiky. Jedná se tak o jedinou akci svého typu, která umožňuje volbu zásahu od okresního až po celoplošný.
Slevu na nákup mohou čtenáři Deníku uplatňovat u vybraných prodejců po předložení slevové karty. Tu naleznou v papírové podobě v jednotlivých okresních vydání Deníku Extra a v pravidelných týdenících a přílohách Deníku (Bydlení, Ženy a Víkend), a nebo v podobě elektronické, kdy si slevovou kartu stáhnou z příslušného webu do svého chytrého telefonu.
„Hlavním cílem této slevové akce je oslovit naše čtenáře i partnery na regionální úrovni s průnikem do celostátu. Mnohdy ani jedna z těchto skupin nemá šanci podobných výhodných akcí běžně využít, a právě díky širokému regionálnímu zásahu Deníku tak máme jedinečnou možnost, jak zmíněné skupiny oslovit a zároveň je zapojit do centra dění. Pro obchodní partnery se navíc jedná o jedinečnou příležitost, jak zvýšit prodej svých produktů nejenom v daném okrese,“ uvedl Petr Marek, ředitel divize Deník.
1. ročník této jedinečné slevové akce s názvem Deník slevový týden proběhne v týdnu od 8. - 14. dubna 2019. Akci zastřešuje eventové oddělení VLM pod vedením Anamy Pónya.
Více informací naleznete na https://slevy.denik.cz/.