Nový inzertní produkt BIG GOAL je druhým společným tarifem vydavatelství Vltava-Labe-Press, které vydává v 71 mutacích nejčtenější nebulvární deník s názvem Deník, a vydavatelství Astrosat Media, které vydává lifestylové a televizní magazíny.
„Nová vlastnická struktura nám umožňuje přicházet s novými inzertními tarify. Minulý měsíc jsme uvedli BIG HIT, který měl největší zásah na trhu. Teď klientům nabízíme BIG GOAL, který je zaměřen na sportovní fanoušky a klienti tak mohou inzerovat u příležitostí sportovních událostí letošního roku," uvedl Michal Klíma, generální ředitel VLP.
Díky balíčku BIG GOAL klient osloví 1 862 000 čtenářů, což představuje více jak pětinu populace ČR ve věku 12 – 79 let. Z toho 852 000 českých mužů, na které se obecně v médiích hůře cílí. Zadavatel svým sdělením osloví každého páteho muže v Česku.
(zdroj: MediaProjekt 3. + 4. Q 2015, interní výzkum Dotyk)
„Nový tarif Big Goal je unikátní jak v propojení deníku, magazínu a tabletového titulu, tak i v jasné přidané hodnotě," říká Milan Mokráň, výkonný ředitel VLP. „Po úspešném startu našeho prvního tarifu klienti projevili zájem o možnost propagace, která by zohledňovala aktuální dění s benefitem navíc, na co jsme se rozhodli promtně reagovat. Zároveň je to v našem deklarovaném plánu přinášet každý měsíc nový inzertní produkt na trh," doplnil.