Společnost VLTAVA LABE MEDIA a.s. (dále jen „VLM“) se v rámci fúze sloučením stává k 1. červenci nástupnickou společností společnosti AdActive, s.r.o., která zpětně k datu 1. 1. 2019 zaniká, jak vyplývá z projektu fúze uloženého ve Sbírce listin.
Společnost AdActive, největší internetové media-zastupitelství na českém trhu, koupila VLM již v roce 2017 a byla jejím jediným akcionářem.
„Začlenění AdActive do struktury VLM vnímáme jako poslední logické završení tohoto spojení, díky kterému můžeme do budoucna budovat online jako jednu ze strategických divizí naší společnosti s velkým potenciálem,“ uvedl Petr Bednář, člen představenstva VLM zodpovědný za digitální divizi.
Zodpovědnými osobami za aktivity media-zastupitelství i nadále zůstávají Josef Čapek za obchod a Petr Ott za portfolio webů.
„Odvětví online reklamy je v neustálém rozvoji, kterému je zapotřebí se přizpůsobovat a uspokojovat poptávku ze strany našich klientů. Spojení s VLM je pro nás přínosným krokem, v rámci kterého můžeme sdílet jak poskytované zázemí, tak kapacity i know-how lidských zdrojů napříč celou společností.“ uvedl k fúzi Čapek.
V současné době VLM digital (původně AdActive) rozšiřuje své služby a primárně se zaměřuje na poskytování RTB (nákup a prodej reklamy) malým a středním firmám, které nemají zázemí ani kapacitu podobné kampaně běžně využívat.
VLM je dále stoprocentním vlastníkem České distribuční a.s., Webfarm s.r.o. a EBM system s.r.o., 35% podíl pak VLM vlastní ve společnosti První novinová společnost a.s.