„Od nákupu si slibujeme vedle stovek tisíc loajálních uživatelů především know-how 27-mi let úspěšného fungování ANNONCE. Na poli classifieds inzerce ji považujeme za velmi hodnotnou značku,“ říká o transakci Vít Nantl, člen představenstva VLM.
ANNONCE má kolem 400 tisíc reálných uživatelů měsíčně, vydává 4x týdně inzertní noviny a je silná v segmentech práce, auto-moto a reality. Úspěšná je ale i v inzerování domácích mazlíčků a seznamky. Díky zdárné transformaci produktu generuje ANNONCE většinu svých příjmů z online aktivit.
Pro VLM jde o další krok v rozšiřování classifieds segmentů. Řádková inzerce je důležitým prvkem v tištěných regionálních Denících a na internetu je VLM velmi silná v sektoru aut díky webům Cars.cz a Tipcars.cz.
Ředitelkou společnosti zůstává i nadále Lenka Černá. „Jsem velmi ráda, že ANNONCE dostává tak silného partnera. Věřím, že společné synergie a sdílení know-how povedou k úspěšným projektům a VLTAVA LABE MEDIA se stane jedním z nejsilnějších hráčů v oboru classifieds,“ dodává Černá.