Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

VLTAVA LABE MEDIA spustila nový web magazínu National Geographic

15.8.2024
Praha, srpen 2024 – Česká mutace oblíbeného magazínu National Geographic má novou grafickou i obsahovou podobu webu NationalGeographic.cz. Šéfredaktorem webu je Tomáš Tureček.

notebook na stolenotebook na stoleZdroj: JB

Mediální skupina VLTAVA LABE MEDIA a.s. (dále jen „VLM“) spustila v polovině srpna nový web NationalGeographic.cz, webovou podobu české mutace oblíbeného tištěného magazínu o vědě, technice, zajímavostech a cestování National Geographic.

Nový web přináší uživatelům a fanouškům značky nový vzhled, více rubrik, obsahově navázaných na mateřskou redakci ve Spojených státech, ale také více originálních příspěvků tuzemské redakce a jejích odborných spolupracovníků, stejně tak velký podíl originálního videoobsahu. Aktuálně byl zveřejněn i první díl videopodcastu o České egyptologii.

Tuzemskou redakci tvoří stávající redakce časopisu National Geographic pod vedením šéfredaktora Tomáše Turečka. Hlavním webeditorem webu je nově dosavadní zástupce šéfredaktora Pavel Stöckl. Na jeho místo nastupuje dlouholetá editorka časopisu Alexandra Karpenková Petříková.

„Brand National Geographic je pro čtenáře zárukou kvality, kterou budeme držet jak v printové, tak online verzi. Nadále budeme sázet na originální – zahraniční i lokální – obsah, který bude mít díky nové podobě webu větší možnosti pro oslovení čtenářů i klientů. Zároveň ve webu spatřujeme potenciál jak pro rozvoj obsahu samotného, tak také pro rozvoj nových inzertních a marketingových projektů,“ říka ke spuštění webu Tomáš Tureček.

Web NationalGeographic.cz cílí na muže a ženy ve věku 25-99 let s vysokoškolským vzděláním, s vyšším přijmem, kteří rádi cestují a poznávají nová místa a kultury. Zajímají se o novinky ze světa vědy a techniky a dbají na své celoživotní vzdělání. Web nabízí klientům možnost podpory svých produktů a novinek formou native formátů, fotogalerií či videoreportáží. To vše v kombinaci s tištěným titulem, kterého dlouhodobě čte téměř 1 milion čtenářů. V rámci inzertní spolupráce lze také využití crossmediálního balíčku na více mediatypech v rámci portfolia mediální skupiny VLM.