První vydání týdeníku TV sport vychází v pondělí 1. srpna s programem platným od 5. srpna, kdy začínají Olympijské hry, za cenu 9,90 Kč. Uvedení na trh je doprovázen nadlinkovou kampaní zahrnující TV, radio, print, bigboardy i on-line a řadou podlinkových aktivit.
„Naše programové tituly jsou velmi úspěšné a doufáme, že v této tradici bude pokračovat i nový titul TV Sport. Uvedením tohoto časopisu reagujeme na situaci na trhu, kdy operátoři a televizní provozovatelé intenzivně rozšiřují kanály o sportovní stanice, například O2 na začátku srpna spouští na O2 TV další kanál O2 TV Fotbal", uvedla Mirka Zlatníková, ředitelka redakcí časopisů.
Čtenářem je muž ve věku nad 30 let se zájmem o sportovní dění. Sportem se baví, sleduje ho, komentuje, někdy sport i aktivně provozuje. Fandění je pro něho příjemná povinnost, hobby a vášeň zároveň.