TipCars.com a TipCar.cz představují druhou největší skupinu webů na českém internetu s nabídkou více než 100 000 inzerátů od více než tisícovky autobazarů a také soukromých prodejců z celé ČR.
„Tímto krokem výrazně posilujeme svoji pozici v segmentu classifieds inzerce. Spolu s weby Cars.cz a Automix.cz, které už máme v portfoliu, automobilové projekty našeho vydavatelství nyní zasahují zhruba tři čtvrtě milionu zájemců o koupi aut měsíčně,“ uvedl Michal Klíma, předseda představenstva a generální ředitel VLTAVA LABE MEDIA.
Stávající tým EBM system zůstává a stává se významnou částí digitálních aktivit VLTAVA LABE MEDIA. Jejich know-how v oblasti classifieds vydavatelství využije i v jiných plánovaných oblastech. Vydavatelství bude posilovat pozici portálů TipCars.com a TipCar.cz jak návštěvnickou, tak i obchodní díky své přítomnosti v regionech.
„Celkový zásah digitálních projektů vlastněných vydavatelstvím nyní překročí tři miliony reálných uživatelů měsíčně. Pro AdActive, naše online mediazastupitelství, půjde o nárůst měsíčního zásahunad pět milionů reálných uživatelů. Digitální podnikání naší společnosti tak nyní stojí na dvou pevných ziskových pilířích – bannerová inzerce a classifieds – doplněné o menší e-commerce aktivity,“ dodal Petr Bednář, ředitel digitální divize VLM.