Mediální skupina VLTAVA LABE MEDIA (dále jen „VLM“) spouští placený obsah webu Deník.cz pod značkou Deník Klub. Ten označuje komunitu předplatitelů webového portálu, která má přístup k veškerému obsahu včetně nových rubrik a dalších výhod.
Za přispění silného regionálního zastoupení redakcí Deníku získají členové Klubu povědomí o příbězích, osudech lidí a dění z jejich bezprostředního okolí. Rubrika Lidé odvedle seznámí čtenáře s příběhy obyčejných lidí žijících v jejich regionu, Skutečný život nabídne zajímavé a pozoruhodné události, které se kolem nás dějí a Češi v číslech ukáže na datech zajímavé informace ze života nás všech napříč celou republikou.
Kromě toho nabízí Klub svým členům přímý kontakt s redaktory, menší množství zobrazované reklamy a zasílání nejdůležitějších informací z daného regionu, které osobně připraví šéfredaktor příslušného lokálního deníku.
„Placeným obsahem chceme především rozšířit naše webové portfolio kvalitního zpravodajství a přinášet tak našim čtenářům lukrativní a exkluzivní informace, které jsou v dnešní době jednou z nejcennějších komodit na současném trhu,“ říká Roman Gallo, ředitel redakcí.
„Jsme toho názoru, že zpoplatněný webový obsah je cesta budoucnosti pro rozvoj a podporu kvalitní žurnalistiky a v dnešní době jeden z mála způsobů, jak si v digitálním světě zachovat exkluzivitu nabízených informací,“ vysvětluje důvod zavedení placeného obsahu Petr Bednář, člen představenstva VLM zodpovědný za digitální aktivity.
Deník.cz patří mezi nejvýznamnější zpravodajské weby českého internetu. Měsíčně jej navštěvuje 3,5 milionu reálných uživatelů.