„Nákup GRAND REAL CITY pro nás znamená vstup na trh inzerce nemovitostí, a to jak v tištěné, tak v digitální verzi. Výrazný růstový potenciál vidíme zejména v digitálu na webu www.realcity.cz,“ říká o transakci Dominika Kalinová, členka představenstva VLTAVA LABE MEDIA.
Webová stránka www.realcity.cz má kolem 150 tisíc reálných uživatelů měsíčně a ambicí VLM je kvalitu webu výrazně navýšit a dostat se mezi největší hráče na trhu nemovitostní online inzerce. Firma vydává 16x ročně inzertní noviny zaměřené na nemovitosti zejména v Praze a Brně a okolí.
Pro VLM jde o další expanzi classifieds služeb. Po řádkové inzerci v Deníku, segmentu aut (Cars.cz a Tipcars.cz), obecném classifieds (Annonce a Annonce.cz) nyní Realcity.cz doplňuje portfolio VLM o realitní segment. Pro VLM tak classifieds nyní představuje významnou část byznysu.
Ředitelkou společnosti zůstává i nadále Barbara Podlahová. „Jsem ráda, že GRAND REAL CITY získává silného partnera, jako je VLM. Věřím, že společné projekty a synergie povedou k dalšímu rozvoji digitální i tištěné verzi našich inzertních produktů,“ dodává Barbara Podlahová.
Kontakt pro média:
Markéta Houdková
ředitelka kanceláře generálního ředitele
VLTAVA LABE MEDIA a.s.
Aviatica, U Trezorky 921/2
Mobil: +420 605 228 811
VLTAVA LABE MEDIA a.s. je druhé největší české vydavatelství s tržním podílem 16,1 % trhu. Je součástí investiční skupiny Penta Investments, do které patří i největší slovenské vydavatelství News & Media Holding. VLTAVA LABE MEDIA vydává Deník, nejčtenější zpravodajský deník v České republice a lifestylové tituly Glanc, Story, Gurmet, Kondice, National Geographic, dvouměsíčník Kreativ Praktická žena, tradiční tituly Týdeník Květy, Vlasta, Překvapení a měsíčník Dům a zahrada. VLTAVA LABE MEDIA vydává největší počet televizních časopisů TV magazín, TV star, TV mini, TV expres a Křížovkář TV magazín. Součástí portfolia jsou onlinové tituly www.denik.cz, www.dotyk.cz, www.kafe.cz, www.tipcars.com, www.cars.cz a www.automix.cz a www.annonce.cz.
GRAND REAL CITY s.r.o. je největší vydavatelství v ČR zaměřené na realitní trh. Vydává dva regionální tituly GRAND REALCITY PRAHA A STŘEDNÍ ČECHY a GRAND REALCITY BRNO A JIŽNÍ MORAVA v nákladu 2 miliony výtisků za rok. Oslovuje tak více jak 5 milionů čtenářů. Portál www.realcity.cz patří mezi nejsledovanější realitní portály v ČR.