Jedná se o první akvizici v online divizi, která ve vydavatelství Vltava-Labe-Press vznikla teprve letos v únoru. „Při vstupu společnosti Penta do VLP jsme si vytýčili několik cílů. Jedním z těch nejdůležitějších je posílit digitál. Poměr výnosů z digitálu na celkových výnosech představuje ve VLP zatím 10 - 15 %, a to chceme změnit," uvedl Michal Klíma, generální ředitel VLP.
Od nákupu webového portálu o autech si VLP slibuje vyšší zásah na cílovou skupinu muži, na kterou se obecně v médiích hůře cílí.
VLP se s vydavatelstvím Economia dohodlo na další spolupráci.
"Jsme rádi, že portál Cars.cz kupuje silný investor a plánuje jeho další rozvoj. Centrum.cz a cars.cz budou nadále spolupracovat na smluvní bázi," dodává Roman Latuske, generální ředitel mediálního domu Economia.