Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

Změny ve vedení divize nezpravodajského obsahu VLTAVA LABE MEDIA

31.7.2024
Praha, červenec 2024 – Tým publisherek nezpravodajského obsahu VLM posílí Michaela Bučková, stávající šéfredaktorka značky Kondice. Nahradí tak současnou manažerku Mirku Zlatníkovou, která skupinu na konci srpna opouští.

tiskzpZdroj: JB

Od září dojde v mediální skupině VLTAVA LABE MEDIA a.s. (dále jen „VLM“) k personální změně, která se dotkne divize nezpravodajského obsahu

. Funkci publisherky nezpravodajského obsahu za tituly Vlasta, Receptář, Dům a zahrada, Kondice a Týdeník Květy nově převezme Michaela Bučková, stávající šéfredaktorka značky Kondice.

„Michaela je zkušenou novinářkou, která se v mediálním světě pohybuje dlouhodobě. Ve VLM působí již několik let a prostřednictvím své vlajkové lodi Kondice a Kondice.cz byla součástí naší transformace z printu na online. I díky tomu bude moci uplatnit své zkušenosti v rozvoji dalších značek, které bude mít na starosti. Navíc za ty roky zná celofiremní strategii i firemní kulturu, proto jsem přesvědčená, že se v nové roli rychle zorientuje a bez problému se naladí na směřování a cíle celé skupiny,“ uvedla Jitka Afsahi, členka představenstva zodpovědná za nezpravodajský obsah, customer care, distribuci a marketing VLM.

Bučková doplní tým dalších publisherek VLM Petru Pistulkovou, zodpovědnou za lifestylové značky: Glanc, Gurmet, Koktejl, Kreativ, National Geographic, Story a Překvapení a Michaelu Hruškovou, zodpovědnou za značky TV titulů a křížovek: TV magazín, TV mini, TV star, TV expres, TV Pohoda, Křížovkářský magazín, TV Pohoda Křížovky. Bučková i nadále povede značku Kondice z pozice šéfredaktorky.

Současná publisherka Mirka Zlatníková VLM na konci srpna na vlastní žádost opouští.

„Děkujeme Mirce Zlatníkové za 10 let skvělé spolupráce, v rámci které se významně podílela na obsahové transformaci z printového vydavatelství na multimediální skupinu a svými zkušenostmi značně přispěla k rozvoji lifestylového i tradičního obsahu,“ dodala Afsahi.