Společnost VLTAVA LABE MEDIA (dále jen „VLM“) mění vedení distribuce a marketingu divize časopisů. Nově tak od 1. června nastoupila na pozici ředitelky distribuce Simona Jůzová. Josef Moravec, který doposud za distribuci zodpovídal, společnost opouští.
Simona Jůzová přichází z vydavatelství Bauer Media, ve kterém od roku 2013 pracovala na pozici ředitelky distribuce zodpovídající za volný prodej a předplatné. V letech 2000 - 2012 vedla distribuční tým ve vydavatelství Stratosféra.
„Simona Jůzová je zkušeným odborníkem v oblasti distribuce, za kterou hovoří výsledky z jejího předchozího působení, kdy vždy stála ve vedení distribučních oddělení. Jsem proto velmi rád, že se stala součástí našeho týmu a podpoří tak naši strategii, která spočívá v dalším rozvoji a zkvalitnění distribučních služeb na centrální i regionální úrovni,“ uvedl Vít Nantl, generální ředitel a předseda představenstva VLM.
Personální změna proběhla také v marketingu divize časopisů, který od 1. června vede Lenka Stejskalová. Ve své nové pozici bude zodpovědná za kompletní strategii značek i za inzertní marketing divize časopisů. Na pozici ředitelky vystřídala Andreu Brunclíkovou.
Lenka Stejskalová zastávala v rámci společnosti VLM pozici Head of Sales Marketing and Back Office již od roku 2012 (tehdejší Sanoma, následně Astrosat). Zodpovídala za budování vztahů s inzertními klienty včetně podpory inzertnímu oddělení divize časopisů.
„Věřím, že Lenka Stejskalová bude pro marketing divize časopisů velkým přínosem. V rámci svého dlouhodobého působení ve vydavatelství se podílela na vývoji všech titulů. Zná naše čtenáře i klienty a díky novým nápadům posune náš marketing o krok dál,“ uvedla Jitka Afsahi, členka představenstva VLM zodpovědná za divizi časopisů.
„S Andreou Brunclíkovou i Josefem Moravcem budeme i nadále v kontaktu a nebráníme se vzájemné spolupráci i v budoucnu,“ doplňuje k personálním změnám Nantl.