Inovovaný Deník.cz spustila skupina VLTAVA LABE MEDIA a.s. ("dále jen VLM") v polovině prosince. Kromě grafických prvků došlo k úpravám samotné struktury portálu. Uživatelé tak mohou lépe pracovat s přehledem aktuálních článků, které díky automaticky vygenerovaným štítkům umožňují snadnější navigaci na webu.
V prosinci také Deník.cz dosáhl historicky rekordní návštěvnosti. Podle Netmonitoru Deník.cz v prosinci 2018 navštívilo 3,37 milionu reálných návštěvníků (meziročně +46 %), kteří si zobrazili 95 milionů stránek (meziročně +56 %). Deník.cz tak výrazně posiluje svoji pozici mezi největšími zpravodajskými weby českého internetu.
„Změna vzhledu Deník.cz byla dlouho plánovaným projektem. Cílem bylo vytvořit takovou platformu, abychom příliš nezasáhli do současné podoby, na kterou jsou naši návštěvníci dlouhodobě zvyklí, ale abychom ji přesto oživili a přizpůsobili novým požadavkům. Současně tím vytváříme prostor pro další rozšiřování obsahu, růst návštěvnosti a pro úzké propojení obsahových a classifieds projektů VLM (Tipcars.cz, Annonce.cz, Realcity.cz a další),“ uvedl Petr Bednář, člen představenstva VLM zodpovědný za digitální aktivity.
Další rozvoj zpravodajského obsahu plánuje VLM také v novém roce. Zaměří se především na vytváření algoritmu doporučování článků jednotlivým návštěvníkům, tvorbu unikátního obsahu a vytvoření prostředí pro placený obsah.